Veel Gestelde Vragen

    • Bestellingen worden doorgaans binnen vijf werkdagen verzonden.

    • Alle bestellingen worden verzonden met een Track en Trace code.

    • Bestellingen worden verstuurd via PostNL, DHL of UPS????

    • Schilderijen worden verpakt in een stevige doos.

    • Tekeningen op papier worden zonder lijst verpakt in een stevige doos

    • Prints kleiner dan A4 worden verpakt in een stevige envelop.

      • A4 papier is 21 centimeter breed en 29,7 centimeter

    • Prints groter dan A4 worden opgerold verpakt in een stevige koker.

      • A4 papier is 21 centimeter breed en 29,7 centimeter

    • Kleinere artikelen die niet in een brievenbus passen, worden verpakt in een stevige doos.

    • Kleinere artikelen die in de brievenbus passen, worden verpakt in een stevige envelop.

    • Wilt u uw aankoop liever ophalen? Dat is alleen mogelijk na afspraak in Amsterdam of Heemstede. Vermeld in het opmerkingenveld tijdens het betaalproces dat u uw aankoop wilt ophalen, dan neem ik contact met u op om een ophaalafspraak te maken.

    • Tekeningen die opgehaald worden zijn ingelijst.

    • Bij een online aankoop heeft u het recht om binnen 2 weken na ontvangst van uw aankoop het product te retourneren.

    • Alleen onbeschadigde en ongebruikte producten kunnen worden teruggezonden binnen de 2 weken termijn.

    • Retouren dienen, voordat u verstuurd aangemeld te worden via het contactformulier op de website.

    • Het product dient stevig verpakt bij voorkeur in dezelfde verpakking teruggezonden te worden. Retourkosten zijn voor uw eigen rekening.

    • Producten die op bestelling gemaakt zijn of gepersonifieerd kunnen niet geretourneerd worden.

  • Uw aankoop kan betaald worden met PayPal, iPay, GooglePay of creditcard.

    • Na ontvangst van uw retourzending en na controle van het product dat onbeschadigd en ongebruikt dient te zijn, wordt het aankoopbedrag terugbetaald.

    • Het aankoopbedrag wordt op dezelfde rekening teruggestort waarmee u betaald heeft.

    • Dit proces kan enkele dagen duren. Dit is o.a afhankelijk van uw betalingsmethode.

  • Item description

DIT IS EEN KLADJE

Verzendbeleid

Bezorggebied

Wereldwijd

Verzendkosten

Gratis wereldwijde verzending

Verzendopties

Ongelijste canvassen worden opgerold verzonden in dikke kartonnen kokers.

De verzending vindt plaats met een traceerbaar trackingnummer. We verzenden voornamelijk via DHL en DPD.

Helaas is verzending naar postbusadressen, (DHL)pakstations of postkantoren niet mogelijk. Houd hier rekening mee bij het invoeren van uw afleveradres.

Levertijden

De orderverwerking vindt plaats binnen 2-4 werkdagen. De verzendtijd (vanaf het moment van verzending) is afhankelijk van het bezorggebied:

  • Nederland: 5 werkdagen

  • EU: 5 werkdagen

  • Internationaal: 6-15 werkdagen

Verzending naar postbusadressen, pakstations of postkantoren?

Het is niet mogelijk om te verzenden naar postbusadressen, (DHL)pakstations of postkantoren. Onze verpakte kunstwerken zijn over het algemeen te groot om te worden bezorgd bij postbusadressen, pakstations of postkantoren. Houd hier rekening mee bij het opgeven van uw afleveradres.

Douane, rechten en belastingen

Alle kosten die tijdens of na de verzending op uw bestelling worden geheven, zijn voor rekening van de koper (invoerrechten, belastingen).

Waarom is mijn bestelling nog niet geleverd?

Verschillende factoren kunnen vertragingen in de levering veroorzaken, waaronder maar niet beperkt tot:

  • Onvolledige of onjuist opgemaakte afleveradresgegevens

  • Mislukte bezorgpogingen (bijvoorbeeld als er niemand ter plaatse is om de levering in ontvangst te nemen)

  • Douane- en importbeperkingen

  • Stakingen

  • Andere ongunstige omstandigheden zoals stormen of natuurrampen

Zodra de goederen zijn verzonden, ontvangt u een link om uw zending te volgen. Als de levering van uw bestelling ongebruikelijk vertraagd is en de trackingstatus gedurende meer dan vijf volledige werkdagen niet is gewijzigd, neem dan contact op zodat we u kunnen helpen een oplossing te vinden.

Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat zendingen zoekraken. Als u uw bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling ontvangt, bieden we u graag een gratis vervanging aan. Neem hiervoor contact met ons op via contactformulier en vermeld uw bestelnummer. Houd er echter rekening mee dat we geen vervanging kunnen aanbieden voor zendingen die niet konden worden bezorgd vanwege een onjuist adres, mislukte bezorgpogingen of onbetaalde douanerechten en belastingen.

Mijn product is beschadigd tijdens het transport. Wat nu?

In geval van transportschade hebben we duidelijke foto's nodig van het beschadigde artikel en de beschadigde verpakking. Stuur deze naar imailadres onder vermelding van uw ordernummer.